Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Kepenatan

wahhh... da lame sangat aku x bernukilan lam blog nih... asek copy paste copy paste jer... baru balik umah nih, so sebelum tido nih nak a mengisi ruang2 kosong lam blog nih... hahaha...

masuk jer tahun 2010 lepas, aku da pon d isytiharkn sebagai penganggur... adeyh.. caner nih... umur da lanjut... nak bli umah lagi, kete lagi, awek pon da bising2 suh masuk minang... hahha... nak wek cano... da nasib badan...

anyway, 02-02-10 lepas aku dapat tawaran GSTT, jadi cikgu agama kat kepon.. tapi aku tolak... bukan niat nk tolak rezeki, tapi ak rase cam xley bawak jer gelaran ustaz tuh.. (maybe bukan skang...) lagipon, aku nk tumpukan sepenuhnyer kat syarikat aku nih... (ecece.. syarikat ker...?) hahaha...

04-02-10 smalam, aku p interview Sukarelawan Polis... nak carik side income malam2 xde wat aper.. bole a sejam 4 hengget.. sape nak kasi kan..? interview start kul 8 malam, smpai a kul 2 pagi.. tu pon aku x sempat nk wat urine test n cop jari.. kne datang lagik 10-02-10 nih.. harap2 dapat a...

ni pon baru balik pasang pelamin... okay a wat part tyme weekend2 nih... lepas a duit rokok n makan smggu.. pon sape nk kasi kan..? haha... minggu ni jer ader 3 plamin nk kne pasang... masyuk2... sesaper yang bercadang2 nak kawen tuh, jemput2 a tengok gambo2 plamin kat sini ekh... hehe..

balik tu sembang2 ngan imal (member yang dok berkepit jer ngan aku... nyampah da tengok muke die...) maner g lubang nak carik duit... sembang punye sembang last terpikir nk jual soya panas depan uitm selayang tuh... trus kitorang p NSK bli soya n barang2 sumer... SOK KITE NIAGA!!!! haha.. jom2 ramai datang bli soya sok...

Puncak Nagasari...? hurm... ntah a.. stakat nih lom ader lagi a panggilan masuk... xpe a... mgkin rezki lom sampai.. stakat nih dapat 3 banner... okay a dari xde kan...? sok luse sape taw... haha...

okay a takat nih.. berbalik kat tajuk... aku penat nih... alam pekerjaan memang memenatkan... penat bekerje, penat pikir mane nak carik duit.. tp orang2 tuwe cakap, tyme muda2 nih, xley da istilah penat... giler ker.. robot pon ley jamm kalo x benti taw.. so skang aku penat, aku nak rehat... sok bangun, kite sambung keje lagik, arite bebeh.. haha...

da lame x tulis blog, skali tulis panjang giler.. xper a.. skali skala... azan subuh pun da berkumandang... solat subuh, pastu nk tdo... sok kul 10 nak pasang plamin g... balik nak perah soya, petang jual... xabes ley bawak pasar malam sok.. haha..

c ya later yah.. byee~

No comments:

Post a Comment