Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

3 Bulan Lamanya~



Salam semua.

Lama sungguh aku tak update blog ni. Tengah baring2 usha blog sendiri, tringin lak rase nak menaip naip.. So malam ni aku cuba a luangkan sedikit masa ntuk menghapdet blog..

Banyak perkara yang berlaku sepanjang aku tak menulis blog ni. Dekat 3 bulan tu. Meh aku cuba kongsikan ape yg berlaku selama 3 bulan ni..

Kerja

Masih bekerja di YonMing lagi. Masih jawatan yang sama. Huhu. Ceritanya, akhir bulan Mac lepas, motor company yang aku pakai hilang depan opis. Dan da jumpa balik 3 minggu kemudian kat IJN, KL.
Awal bulan April, Harith eksiden moto. Kaki terkoyak langgar pintu kete waja. Kat traffik light kereta bukak pintu nk betulkan side mirror. Kene oprate n cuti sebulan setengah. So busy sikit a keje spanjang dia cuti.
Sekarang ofis agak kelam kabut. Sorang2 pekerja berenti. Sales menurun. Skarang banyak lepak ofis je aku. Smpai kadang2 aku lepak tido je kat stor. Datang keje tp xde keje, korang leh faham x camne bosannya..? Hahaha


Life

Tak banyak yang berubah. Cuma pertengahan bulan 4 tukar imej botak. Best gak potong botak ni. Kepala rasa ringan, baru bangun tido pun org xprasan tak mandi lagi (tp aku x camtu ye:-P), dan upah potong pun murah. Haha.
Awal bukan 5 aku turun JB. Member aku, lalat kawen. Pergi ngan Salinda n Cik Irma. Balik sempat singgah JPO ( Johore Premium Outlet). Sape2 yang kaki shopping tu, aku cadangkan korang g sini a. Murah2 gak. Meriah.
8mei birthday aku. Sorry cik Salinda, tak dapat celebrate brsama kamu. Next time sy akan cuba ingat birthday saya sendiri, ok? hehe. Ramai yang ucapkan selamat hari jadi. Thanks to u all. And to my bff, thanx bagi hadiah buku tu.. Really appreciate it. :-)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjR0sE7x0gXkz2qomgSon5T3xxQN7-ZsAunLZr7zfW4iWFxwifq3KQeM8b-HLyfzqe7gbq7LdI0ZE_9Yt7R3sZB0demAGaJS_jsBYDTbx2HX7IErQuIz_r_FNPOfJmQVl0924hy2taUU6Hp/s0/20120522_194700.jpg
Hadiah dari seorang sahabat.
Tu je ntuk kali ni.. Semoga jumpa lagi..



~daaaa~



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment