Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Hantu Bonceng

Salam semua. Siapa dah tengok citer Hantu Bonceng?? Best tak? Dengar-dengar dalam seminggu tayangan dah berjaya mengutip RM 5 juta. Aku expect mesti gempak citer bergenre hantu komedi ni.



Tapi bila tanya member-member, ramai gak kata tak best. Rugi jer abes duit tengok citer nih. So dari abes duit tengok citer nih, baik aku abeskan duit langgan kat Astro First. Boleh tengok satu family. Haha.



Aku dah tengok dah citer nih. Memang berbaloi-baloi laa langgan citer nih kat Astro First. Nasib baik aku tak tengok kat wayang. Owhhh. Sungguh mengecewakan. Aku rasa ada benda yang tak kene ngan citer nih. Sepanjang citer aku rasa cam tak syok. Cuba untuk memahami ape sebenarnya yang nak disampaikan, tapi sampai ke sudah aku tak dapat tangkap motif citer nih. Mungkin berpunca dari gangguan-gangguan dalam citer tu sendiri yang membuatkan aku kurang enak sepanjang menonton.



Takda apa komen aku tentang citer nih. Tak dapat nak komen. Bintang pon tak dapat aku nak bagi.



Kecewa.





ps : thanks to Harith sebab sudi langgan citer ni demi aku.





~Daaaa~




No comments:

Post a Comment