Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Korang perasan tak...

Korang perasan tak sebelum ni kan ada entry bertajuk 'Hari Raya - karte I'? Kenapa karte I? Sebab aku cadang nak buat karte II. Tapi atas sebab-sebab tertentu, karte II terpaksa aku sorokkan lam draft je dulu. Lain kali laa aku publish. Tangan ni da gatal sangat nak menaip entry lain dah. Haha

Sebenarnya takda ape citer terbaru pun aku nak hapdet. Aku pun takde gambar yang menarik nak diletakkan sebagai pengganti kata-kata sempena 'wordless wednesday' ni. Cuma gatal nak menghapdet entry baru. Kuikuikui. Kebelakangan ni aku lebih kepada berblog walking jer. Jalan-jalan usha blog-blog yang best, usha blog yang comel, usha blog yang menarik, usha blog yang... Errr. Semua jenis blog laa aku usha selagi mata masih larat.


Korang perasan tak yang aku baru je tampal iklan 'nuffnang' kat blog nih? Sumer disebabkan oleh sensei aku yang beria-ria nak ajar aku tampal menampal iklan nih. (aku panggil dia sensei sebab dia dah tak bagi aku panggil dia sifu). Senang je upenya nampal benda alah nih. Cume nak kelik kat iklan tu jer yang payah. Tak cayer cuba korang test. Hahaaha


Tak kelik pun takpe. Saje je aku bagi ruangan ntuk nuffnang tu bermaharajalela kat situ. Nampak menarik gak ada iklan yang bergerak-gerak lam blog ni kan. Aku ingat sementara nak carik idea, mood, skill, tenaga untuk menulis ni, aku nak mekap-mekap sket laa blog nih. Nak carik gadget-gadget yang best nak taruk kat belah kiri tu. Nak kasi full sampai ke bawah. Boleh tak sensei? Haha.


Korang perasan tak kat ruangan 'Live Traffic Feed' kat bawah skali belah kiri tu, setiap hari akan ada visitor dari Kuching? Kenapa aku mention dia? Sebab dia lah blog ni wujud, sebab dialah shoutmix tepi tu wujud, sebab dialah nuffnang bertampal kat blog nih. Dan sebab dia jugaklah aku menulis entry nih. Tetamu datang dari jauh, seganlah pulak kalau aku tak jamu pape. Hakhakhak



Sebelum aku 'daaaa~' kan entry ni, aku nak ucapkan tahniah wat member-member yang melangsungkan perkahwinan baru-baru ni. Dan tahniah jugak wat member-member yang baru mendapat cahaya mata. Saya tumpang gumbira. :')


Update : Sabtu ni nak ke Yong Peng, Johor menghadiri majlis perkahwinan kawan ITTHO.





Last yang korang sumer takkan perasan, entry ni ditaip dalam keadaan bergolek-golek selepas kekenyangan menjamah tiga pinggan nasik. Alhamdulillah. Nak tido.






~Daaaa~




No comments:

Post a Comment