Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Aku Seorang Marketing Support

weeehoo... Hari ni terasa nak resign je kat company nih. Mane tak nye, pagi tadi aku key in komisen ntuk bulan nih. Sampai 15hb nih komisen yang aku dapat tak lepas pon ntuk membeli sekaton dunhill. Mula runsing.


Tetiba tringin nak bercerita tentang keje lak kalinih. Bercerita tentang haru biru aku sebagai Marketing Support di kedai sparepart. Antara tugas2 utama aku ialah hantar barang kat customer, tolong Marketing Site pasarkan produk, sampaikan masalah2 customer pada Marketing Site, or senang citer membantu kerja2 Marketing Site a.


Yang aku tak gemarnya tu tugas2 sampingan dia. Nak tahu...? huh..
  • mop lantai,
  • lap tingkap,
  • cuci kipas,
  • kemas stor,
  • kira stock,
  • repair toilet,
  • wat wiring,
  • cuci kereta n motor,
  • cabut rumput,
  • buang sampah
  • dan macam2 lagi a...

Part yang paling tak best skali bile kene kemas stor. Hahaha. Tahu tak korang yang company aku nih supply spareparts treler... Ye kawan2, TRELER...!! So sendiri maw ingat a cane bagaknye sparepart2 tersebut. Cissss


Ok. Tu jer yang aku nak kongsikan wat masa nih. 1st entry ntuk keje nih. Nanti aku update lagi.


daaa!~

No comments:

Post a Comment