Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

OPS Rumah

05 Feb 2011 (1024) - kringggg!!!!!! akhirnye berjaya gak die mengejutkan aku dari tido setelah di snooze beberapa kali... ekceli aku set kul 10 pagi hari ni nak bangun, kemas2 umah... akhirnya ada gak aktiviti yang berfaedah sepanjang aku cuti nih...


bangun2 jer aku pusing pusing rumah dulu, usha2 mak watpe, adik watpe, lepak luar jap isap rokok sebatang... amek ilham kata orang... hahaha.... habis sebatang maka bermulalah operasi yang dinamakan sebagai OPS Rumah nih....


aku mulakan OPS nih dengan 'Mencuci Kipas'... ade lima kipas lam umah nih perlu dibersihkan...
ayuh!!!

SEBELUM


SELEPAS


berkilatkan....? well.... XD

seterusnya 'Mengemas Bilik'... hahaha

SEBELUM
bese a katil baru pas bangun tido

meja pc aku... *asal ade bedak kat situ?* =.=


SELEPAS
lalala~

ade a beza sket dari tadi kan...? :P

koleksi hadiah aku... XD


ehem2... hahaha.. ok2... last skali aktiviti 'Membersihkan Komputer'... da berabuk sangat da pc aku nih... haish...
SEBELUM



SELEPAS
kalo tak laju gak pc aku pasni xtaw a...


1045 aku start ngemas, 1445 baru setel... huh2... pasni tggu taun depan a lak baru aku ngemas balik... hahahahha


aku ngat da masa nanti nak apply 5S a kat bilik nih... ape guna blaja kalo tak di praktikkan kan...? hahahha

korang2 da kemas lom bilik tuh...? XD

No comments:

Post a Comment