Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Sup Ayam

1... 2... 3...


eh rasenyer da 4 hari kot... hahaha... tul lah masuk hari nih da 4 hari umah nih disajikan dengan sup ayam... al maklum a... anak-anak buah (hareez, irfan, arissa) sumer ngah demam... tu jer a menu utama bile dak2 nih demam...


pak langnyer....? hoho... same gak da 3 ari aku demam... uhuk3... siyes laa aku demam nih... tapi demam nih cam memainkan perasaan aku pon ade... die datang waktu malam jer... maybe siang aku x prasan kot yang aku demam sebab siang kebiasaannya aku sedang lena diulit intan... =_____="


tapi demam2 aku pon, skali ngadap sup ayam nih, maw 2 pinggan gak aku sental... feveret a katekan... bagi jer ape sup pon, sup ayam, sup daging, sup tulang (lagi fevret), sup ekor, sup lidah (ermm... pikir dulu), sup otak (tolak tepi), kompem aku sauk... ^______^


tomyam....? haha.. tomyam pon feveret aku gak...


masak kurma...? masak lemak...? masak asam pedas...? (haihhh.... banyak lak feveret ko nih...)


ok2... ekceli aku sukeeeeee sumer lauk pauk yang berkuah... puas...? >_______<


jadi entry kalini lebey berkisarkan tentang makanan feveret aku a... so sesape nk jadi bini aku bole a start blaja masak makanan2 tersebut skang... hahaha...


*mencuci mulut ngan limau selepas melicinkan dua pinggan sup ayam...
~buurrrppppp~
~Alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment