Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Da mula bosan.

Aku ulang lagi sekali. Aku da mula bosan..! Mane tak nyer, da nak ujung bulan da, tapi komisen aku tak sampai 40% pon lagi. Keje pon cam tak keje jer. Bila tengok aku da takde keje, mulalah boss nak suruh itu ini. Maaf boss, saya bukan tukang cat, bukan plumber, bukan jua wire man, apatah lagi store keeper.


Hari ni aku kene tolong HQ wat transport. Sangat penat ok. Ade a lam 50 kotak aku kne angkat, sumbat lam van penuh2 cam tauhu sumbat. Sampai menanges nanges van tu diseksa sedemikian rupa.


Tengok kat luar, sampai malam aku keje taw... ZzzzzzzZ.... Perlu diingatkan disini bahwa barang2 didalam kotak tu adalah sparepart treler. Ya.. Try a angkat 1 set Piston & Liner Kit Volvo FM12 tu tengok. Berat x berat a beliau. HUH.


Sabtu lepas lak mengecat lori. Boss pon satu hal. Ape a kedekot sangat taknak hantar p kedai jer. Sok nak anta Puspakom, kang tak lepas kang duit lagi, kan da double job tuh. Sungguh tak efisyen. HUH...

mengecat lori dibawah panahan terik sang matahari bukanlah satu pengalaman yang best, ok...


Tu a antara kerja aku yang aku nak sharekan malam nih. Lain2 akan diupdate lagi.


Pssssst... Sabtu lepas gadisku bagi aku satu keychain. Jahit sendiri lak tuh. Sangat chumellllll. Seperti gadisku itu. Hahahaa

Comel bukan..? Lom pikir lagi name die ape. Tapi sangat chumel. Thanx dear~ hahahah


Ok suda. Maw tido. Sok maw bangun awal beli nasik lemak. Lama tak sarapan Nasik Lemak Paru Makcik Payung. Hahaha


Nyte, daaaaa~

No comments:

Post a Comment