Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Kipas Susah Mati!!

"Lepas kau, kau. Lepas kau, kau.. Aku bila lak??? Semua pon dapat kat kau."


Keje aku ni basic sket jer. Harap kat komisen jer a. Tapi kalau asik trip kita orang dok potong, tak ke hangen dibuatnya?? Payah tul bila ada budak kaki kipas susah nak off nih. Tak boleh ke ko duduk diam diam tunggu trip ko?? Perlu ke ko terhegeh hegeh dok mintak trip kat dorang??


Yang dorang ni pon satu. Takkan a tak nampak aku dok melangut je kat opis tu cam batu sungai (batu sungai sebab dia comel). 3 hari berturut2 kot aku dok main area Sungai Tua, Batu Caves, Segambut tu. Kalau sumer lebih kurang takde a aku bising. Masalahnya dia dapat 3-4 kali ganda dari aku. Sabar2...


Bukan a nak nafikan rezeki tu datang dari Allah. Tapi... Ai... Jangan sampai kipas tu aku off kan sudah.


Cukop!


Puas!!


ps : sekadar meluah perasaan.

2 comments:

Shira said...

marah danny eh? HAHAHAHAHAHA

Wak Kerrang Jr said...

Oh bukan.. HAHAHAHA

Post a Comment