Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Travian - Part 2

Hari ni cam bese online2 usha kampung dulu. Ooops. Ada serangan nak sampai jam 2142.!! Jiran aku menyerang rupenya. Puak Teuton. Takpe a, aku pon try a bagi serangan balik. Saja nak test jer. Result? Huh...


Ni laporan serangan dari dia. Rupenya diam2 dia dok pump askar. Siap da ade Askar Kapak lagi tu.



Yang ni lak laporan serangan dari aku. Aku da bajet 1st serangan ni mesti dia anta full troops punya, so aku anta a troop sket jer ke kampung dia. Tak taw lak dia da bela binatang liar kat kampung dia.



  • 4 Tikus,
  • 4 Ular,
  • 1 Beruang,
  • 1 Buaya dan
  • 2 Harimau.
Nilai Serangan 240, Nilai Pertahanan dia 1100. Mana nak lawan derrr... Ni hero da aku da mati lak. Kene tunggu 10jam baru leh hidupkan lagi. Sementara tu nak watpe? Maintain sumber a jaga kot2 ada serangan lagi.


Mode : Recover.

No comments:

Post a Comment