Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

3 in 1.

Salam semua. Agak lama gak aku tak menghapdet blog yang kian usang nih. Jadi malam ni berbekalkan sisa-sisa tenaga yang masih ada, dan rokok nan sekotak nih, aku nak menconteng-conteng kat blog ni. Boleh tak boleh tak?





Cerita 1


Aku dah potong rambut. Ya. Sebelum ni kan aku dah cakap aku taknak potong rambut, kan? Sekarang hajat aku dah capai, so pendek lah rambut aku sekarang. Taknak upload gambar. Tak tidur malam korang nanti terbayangkan kepala aku yang tampak pelik ni. Kah kah kah. Dah la tu, misai pun di trim habis. Dah cam mat jambu dah. Uh. Tumbuhlah kembali secepat mungkin wahai misai! Apa hajat tu? Aku rasa biarlah aku simpan sendiri. Haha





Cerita 2


Dalam entry Green Lantern, aku ada mentioned tentang seorang gadis yang namanya dirahsiakan. Kami dah banyak kali tengok wayang berdua, karaoke berdua, makan berdua dan lepak minum air tin tepi tembok pun berdua gak. Siapakah gadis yang dirahsiakan tu? Apakah hubungan antara aku dan dia? Bagaimana wataknya boleh muncul dalam blog ni? Sama-samalah kita rahsiakan. Biarlah rahsia~





Cerita 3


Balik dari Subang petang tadi jalan jem teruk. Aku balik dari hantar barang kat Kampung Melayu Subang, ikot Jalan Sg Buloh Shah Alam. Dari Subang 2 da start jem. Lepas je dari simpang Hospital Tawakal, box belakang jatuh. Rack dia patah. Ahh sudah satu hal aku mengusung box tu meredah jalan jem. Nasib baik la aku seorang rider yang kentang. Selamba mamba je aku cilok sana sini ngan muka toya (muka cover hensem sebab bawak box kat depan). Jem sampai ke Damansara Damai. Ada roadblock. Dan road block tersebut mendapat cacian yang hebat dari aku. Apa jadahnya dorang wat roadblock time orang balik keje gini.

Tapi memang kalo ko kuar mana pun hari ni dan esok, memang korang akan berdepan ngan roadblock-roadblock yang tumbuh bagai cendawan nih. Sumer gara-gara perhimpunan apa jadah ntah. Aku memang malas nak amek port benda-benda gini. Tapi kalau dah melibatkan kerja aku, memang hangin la. Maaf jika saya terkasar bahasa. Lumrah orang marah.


bayangkan korang ngusung benda alah ni kat depan.




Tu jer setakat ni yang aku nak kongsikan. Jumpa lagi di entry akan datang.




~Daaaa~





No comments:

Post a Comment