Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Hanphone Raya?

Salam semua. Hari ni aku tul tul hilang sabar ngan henset C3-01 aku nih. Hari ni jer brape kali die hang. Dah satu hal aku nak cabut bateri pasang balik. Kalau kat opis takpe. Atas motor? Bukan takat bateri, camera, keypad, screen dia sumer aku rasa cam nak cabut-cabut jer. Grrrr


Lantaran dari itu, aku pun mula la buat survey henset-henset yang bakal menggantikan henset C3-01 aku nih, sebelum henset ni aku leraikan ke dinding. Dengan mengambil kira bajet yang ada, aku shortlistkan kepada dua henset ni. Harus dimiliki salah satunya secepat mungkin!!




1. Sony Ericsson Vivaz Pro







2. Sony Ericsson Zylo










Ternyata la aku sedang beralih ke arah Sony. Saja nak tukar citarasa. Masih dalam lingkungan henset mampu milik. Nak beli yang mahal-mahal, android, blackberry, iphone, masih belum mampu. Hahaha


Dari dua model ni, Vivaz miliki lebih banyak kelebihan berbanding Zylo. Harga pun pasti lah Vivaz lebih mahal berbanding Zylo. Comparison dari dua model ni korang boleh usha sendiri kat sini.


Setakat ni hati aku berat ke arah Vivaz. Tak tahulah kot sampai kedai nanti, kira-kira bajet balik, aku angkat Zylo lak. Haha. Tapi harapnya biarlah salah satu dari dua model nih.



OK,





~Daaaa~

No comments:

Post a Comment