Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

iPad Dan Dataran Shah Alam

Salam semua... Entry kalini aku update guna I Pad... 1st time aku dapat sentuh I pad nih... Slalu tengok dari jauh jer.. Harini dapat sentuh, siap sempat ntuk update blog lagi... Haha.. Ekceli sekarang ni aku tengah lepak2 kat dataran shah alam... Ngan gadis rahsiaku dan myza... And I pad ni hak milik cik myza kit a.. Kredit to her sebab sudi bagi aku peluang ntuk menghapdet blog pakai I pad nih.. Thank!!!


Disebabkan perasaan yang sangat teruja sebab dapat men2 I pad nih, takde idea aku nak story pape... Cuma saja nak abadikan 1 st time aku dapat sentuh natang alah ni dalam blog ni... And ni entry 1st aku menggunakan iPad... Harap2 satu hari nanti dapat a aku beli gak natang ni seketoi!!!

Dah2... Takleh nak tulis banyak2... Dorang da start gelakkan aku sebab teruja sgt ngan menda alah ni... C ya again...a



Thanx to myza kasi aku pin jam iPad...


Thanx to gadis rahsiaku sudi temankan.... :p





~Daaaa~

No comments:

Post a Comment