Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Mari melukis.

Salam semua. Sebelum aku melalut lebih panjang, aku nak korang dengar dulu lagu ni. Layan dan hayati liriknya.




Dah dengar? Ade rase cam teringat zaman-zaman sekolah dulu tak? Tu pun kalo korang baya-baya aku la. Cukop jangan ngarut! OK. Lagu ni takde kaitan pun ngan scene aku skang. Aku just nak cerita tentang lagu ni. Lagu ni aku pernah dengar dulu lama dah. Aku cuma ingat rentak dia je. Lirik satu ape tak ingat. Penyanyi dia pun aku tak tahu sape. Tajuk apatah lagi.


Nak jadi cerita, petang tadi aku hantar barang kat RapidKL Depoh Old Klang Road. Brader tu pasang lagu ni. Sekali dengar aku dah cam lagu ni. Brader tu cakap ape sume aku tak tahu. Aku dok layan je lagu nih. Last-last aku tanya brader tu tajuk lagu ni. Tebal tak tebal muka ni belakang cerita. Yang penting aku jumpa gak antara lagu yang dah lama aku carik ni. Balik rumah, google and download. SETEL!


Sebelum balik rumah tadi aku singgah kedai. Beli pensel tekan, pensel 2b, pemadam, pembaris, pisau lipat dan kertas lukisan. Tetiba aku rasa cam nak melukis. Semangat tul sampai rumah mandi makan semua, terus bukak buku lukisan nih. Aku nak melukis. So aku pun start la melukis muka orang. Siap je lukisan tu baru aku ingat yang aku sebenarnya tak pandai melukis.





Tutup buku lukisan, kembali online. Main game online lagi beshhh. Hahaha




~Daaaa~




2 comments:

Anonymous said...

boleh tanya x,ni tgk contoh gbr mn???huhu

Wak Kerrang Jr said...

hahaha.. teka lah teka lah... :P

Post a Comment