Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Sila Update Blog~

Bangun pagi tadi, (pagi ke?). OK2. Bangun tengahari tadi, on PC, open mozilla, login facebook, check notification, ade wall post yang berbunyi,


sila update blog~



hohoho. Kenapa aku blockquote ayat tu? Sebab aku baru belajar buat blockquote tu, so kalau ada ayat-ayat yang cam best je, aku mesti nak blockquote. Kalau boleh da whole entry ni aku nak blockquote kan. Boleh tak? :P


Berbalik kepada isu tadi, sebenarnya malam tadi memang berhajat nak update blog ni. Idea datang mencurah-curah hingga melimpah ke rumah sebelah lagi. Tapi disebabkan mata yang dah tak berdaya nak menahan beban yang teramat, aku tundakan sahaja hajat tu ke esok hari. Maksudnya hari ni la tu. So meh sini meh aku nak update blog nih.

gambar hiasan


.......


.....


...


.


Errr. Aku rasa la kan, idea aku yang mencurah-curah malam tadi tu, dah habis melimpah ke rumah sebelah la. Tepu semacam je idea aku skang ni. Satu apa pun aku tak ingat ni. Tak kan aku nak cerita pasal mimpi aku malam tadi? Ishh.. Malulah.


Hahaha. Maafkan saya cikgu kerana terpaksa mengecewakan anda lagi pada hari ini. :P


~daaa~

2 comments:

Anonymous said...

dushhhh~~boleh x???:P

Wak Kerrang Jr said...

nanti makcik sebelah tu pulangkan idea2 i, i update g k.. :P

Post a Comment