Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Travian - Part 3 (Bida)

Sikit je aku nak cerita hari ni. Pasal sangat letih dan perlu tidur awal. Aku nak cerita pasal Travian lagi malam ni. Topik malam ni tentang Lelong & Bida. Sebelum ni aku pernah cakap item untuk Wira kita boleh dilelong dan boleh dibida, kan?






So tadi aku cuba la lawan bida sebilah Pedang Pendek Askar Legion. Aku start bid time harga dia dah capai 2500 perak. Selepas berhempas pulas hampir setengah jam dengan 26 pembida, akhirnya kemenangan berpihak kepada aku.





Pedang tersebut menjadi milik aku pada harga 3002 perak. Boleh kira mahal jugak la, tapi berbaloi memilikinya. Bertambah la lagi satu item untuk Wira aku ni.



'+500 kekuatan berperang bagi wira'



Berbaloi tak? OK la tu untuk tahap sekarang ni. Dan Wira aku pun dah semakin segak sekarang. Baru la orang cuak sikit nak serang nanti. Hahaha





Hensem tak? OK la sikit dari yang sebelum ni, kan? Haha..


Tu jer aku nak cerita.




*cikgu, bila nak update blog kamu lak???* :P



~Daaa~

No comments:

Post a Comment