Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

Update Blog - Part 1

Cadangnya hari ni nak mekap-mekap blog. Tacap-tacap a sket kasi lebih comel. Tapi sifu aku penat sangat hari ni lalu melelapkan dirinya tanpa sempat dia mencurahkan setitis ilmu ntuk aku gunakan ntuk hias blog ini.


So berbekalkan seciput idea yang nak tak nak jer keluar nih, aku edit bahagian 'header' jer a. Tu pon berejam gak aku wat tuh. Cantik tak? Cuba a gelak kalau nak kene pijak!! Huarghahahaha


Tu tu menu bar tu. Apa yang dia buat kat situ tu? Ekceli tangan ni gatal nak wat menu bar tuh, tapi tak jadi lak. Da godek berkali-kali, masih tak menjadi-jadi. Tak apa. Gagal kali ini, cuba lain kali. Lalala~


Biasa a tu kalau wat keje tapi takde idea. Walaupon hasilnya tak berapa nak memuaskan (memang tak memuaskan kot), tapi aku puas hati gak a atleast ade gak aktiviti aku kat blog pada malam minggu nih.


Ok, tu je malam nih. Nak terbang menyusul sifu aku sana. Berani dia bermimpi tanpa kehadiran diriku. Hahaha


Sifu, U hutang I 1 pizza!!! XD




~Nyte~
~Daaaa~

4 comments:

Anonymous said...

wahhh...i suka!!! tapi sejak bila plak i utang u pizza eh??confuse jap..hahaha

Wak Kerrang Jr said...

sape suh u slamber2 jer tido malam tadi.. ka da kene blanje piza... hak2

Anonymous said...

amboi, i tdo slamber je kena blnje pizza...kalau tido xslamber agak2 kena pe eh..hehehe...i sukalah blog u!!!

Wak Kerrang Jr said...

tido x slamber? penah ke u? slame ni i tgk u kalo tido slamber jer... haha.. kan da biru blog nih.. padan muke... sume gara2 nak cantikkan menu bar kat atas tuh... hahahah

Post a Comment