Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

S.M.S

Jam 0136 telefonku berbunyi. Ada sms diterima.


No Name : Salam..

Aku : Salam..

No Name : Hehe..Sori la ggu..sy nk kenal dgn awk blh?

Aku : Boleh.. Sape ni.?

No Name : Sy mohd akmal..pggl amal je..awk?

Aku : Saya mohd zawani.. Panggil wak je.. Haha

No Name : Awk laki ke pmpuan?

Aku : Saya lelaki la.. Xkan tu nama ppuan lak.. Haha

(terus terhenti sampai situ)


Susah payah nak dengar enset ni berbunyi, terus stop mesej sampai situ. Lepas tu dia call. Aku jawab hello, terus dia letak. Kata tadi nak kenal, tak ikhlas betul.


Hahaha.


Harini blog sifu aku di hack oleh pihak tak bertanggungjawab. Sekarang dah di suspend. Mungkin pihak hosting sedang cuba untuk membaiki semula blog tersebut. Harap dapat dipulihkan dengan segera. Pulih seperti sediakala.

Blog dia di hack, sket sebanyak aku dapat rasakan gak. Sebab sifu aku ni la inspirasi aku untuk buat blog nih. Blog ni seperti ruang kita. Bila di hack, umpama ruang kita diganggu juga lah.

Kenapa perlu ada hack-mengehack ni? Tak boleh ke kita hidup rukun aman dan damai? Tanpa perlu kita menggangu keselasaan hidup orang lain? Tanpa perlu saling mendengki antara satu sama lain?

Apakah perasaan mengehack keperibadian orang lain? Tidak terfikirkah tentang perasaan orang yang di hack? Siapa yang suka di hack? Mengapa aku begitu beremosi dengan hackers ini?

Apakah kaitan penghantar SMS diatas dengan para hackers? Kedua-duanya telah mencetuskan idea aku untuk membuat entry ini. Jadi ada lah hapdet terbaru untuk blog aku ni, kan. Makanya tidaklah berdebu blog aku ni akibat terlalu lama ditinggalkan. (baru petang tadi kot ko hapdet??).




~Daaa~

6 comments:

Atie said...
This comment has been removed by the author.
Atie said...

salam,sy nk kenal ngan awk,boleh??hahaha

u,dahla duk sifu-sifu u...
ni bukan citer sifu n tongga u...huhu

Wak Kerrang Jr said...

boleh2.. saya muniandy a/l manikam.. silalah kenal...

haha.. komen dari umah lama nampak.. kui3..

Atie said...

terpaksa..hahaha

Wak Kerrang Jr said...

kau dipaksa aku terpaksa.. hehe.. boleh bukak pintu umah lama kot... nak gak datang singgah... :P

Atie said...

cannot...:p

Post a Comment