Lisa n I

Daisypath Friendship tickers

UTHM Di Hatiku.


"Ceteke ceteke kat mane lokasi natang alah nih?? Hahaha"


Petang tadi on the way ke Subang USJ ikot NKVE, poket ku digegarkan dengan gegaran-gegaran kecil dari C3-01 ku ini. Tetibe teringat awal pagi tadi ada gempa bumi kecil berlaku kat negara jiran kita kan? Banyak da kejadian gempa bumi ni skang kan. Dari Jepun, bawak ke Philiphina, dan skang kat Indonesia lak. Harap-harap di jauh kan dari Malaysia. Hurmmm. Takpe-takpe. Nanti aku wat entry ntuk gempa bumi jer ok? Sekarang ni aku nak bercerita tentang Papan Iklan ni dulu, boleh? Hahaha... Sambung cerita!!


Gegaran-gegaran kecil dari C3-01 ku tadi memberitahuku ada panggilan masuk. Ashri Montana rupenya call ajak lepak lepas kerja. OK. Tamat je panggilan, aku terpandang papan iklan yang cam aku kenal jer logonya itu. Yaa. Itulah dia UTHM, tempat aku menamatkan zaman belajar aku. Agak teruja sikit tengok billboard UTHM kat situ, so aku pon nekad a ntuk amek gambar billboard tersebut.


Lokasinya, lepas susur masuk Plaza Tol Jalan Duta. Tempat yang terkenal dengan kesesakan lalu-lintas time orang balik kerja. Haha. So tentu-tentu lah diorang sumer kompem akan terpandang gak billboard nih. *kagum sebentar*


Lepas tengok billboard tu, teringat kenangan-kenangan zaman belajar kat UTHM dulu. Kawan-kawan TeMan (Technology Management) semua. Ada yang masih contact, ada yang hilang terus. Ada yang kerja swasta, tak kurang juga yang kerja kerajaan. Ada yang sambung belajar. Ada juga yang dah bertunang, ada yang dah berkahwin, malah ada yang dah ada cahaya mata. Tak kisah a apa pun, korang sumer dah aku lipat-lipat, simpan elok-elok dalam lipatan kenangan. Takkan pernah lupakan. Chewaaah~


Main bowling sebelum last dinner nanti.


Time last dinner.


~housemate~


Rindu korang sumer. >___<

Terkenang, terbayang,
Tak dapat aku lupakan,
Tapi sayang semuanya tinggal kenangan.

Temanku, kasihku,
Ku ingin seperti dulu,
Bersama menjelajah dunia.

Kekuatan, kebanggaan,
Bebas dan terus berjalan,
Kenangan tak mungkin aku lupakan.

Aku harap teman semua,
Dapat bersama semula,
Perjuangan kita masih belum pudar.

Kemananya,
Teman setia,
Perjuangan…
Ku ingin kau semua,
Bersama semula…




*Tetiba teringat hutang PTPTN tak habis bayar lagi. Potong stim tul a. XD*




Daaaa~

No comments:

Post a Comment